FAQ

Until where do you deliver?

On the main page of our website you can find a handy tool where you can enter your street. You will immediately know wheteher we can also deliver to you.
Is your street not listed? Sorry, this is due to the fact that we can no longer guarantee the quality, otherwise we would have loved to come to you.

Zijn er bepaalde adviezen of te volgen richtlijnen rond bewaring en transport van de bieren?

De grootste vijanden van bier zijn temperatuur, licht en warmte. Vandaar dat het aangewezen is om de bieren afgeschermd van licht en op een redelijk constante temperatuur te bewaren. De kelder is daarbij de meest aangewezen opslagplaats. Al onze bieren zijn levende ongefilterde bieren die lang na aanschaf een zekere smaakevolutie doormaken.

Het is uiterst belangrijk om de flessen met zachtheid te behandelen en deze ten allen tijde staande te bewaren en te transporteren om schade te voorkomen.  Hou daarnaast ook rekening met hoge temperaturen die in de auto kunnen optreden waardoor er meer Co2 vrijkomt uit het bier en de flessen aan een hogere inwendige druk worden blootgesteld, als gevolg daarvan kan de kroonkurk bijvoorbeeld gaan lekken of flessen breken. 

Bovenstaande adviezen komen niet alleen de bewaring van de kwaliteit van de bieren ten goede maar zijn daarnaast ook bedoeld  om schade te voorkomen. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid opnemen voor schade die ontstaat na levering of afhaling van de bieren.

Can I place an order for tomorrow?

Yes, that's possible! Through this website you can place 24/24 orders, you can indicate the delivery or pick up and this a week in advance.


What should I do if my order is incorrect?

We strive to hand over only correct orders but sometimes something small can go wrong. We advise you to inform us immediately via the contact form. You can expect a quick solution.

Can I also place an order by phone?

From experience, we know that telephone orders contain an error faster, due to incorrect communication. That is why we recommend you to order via our website from now on. Thanks in advance!

I would like to cancel my order, how does that work?

When ordering food online, timing is very important! If you contact us immediately after placing your order, it may still be possible to cancel this order. If this order is already prepared or is on the way, it can unfortunately no longer be canceled.